Support

Vår support
Vår support finns tillgänglig för våra kunder under normal arbetstid -8/5 eller 24/7 om det behövs för att just er organisation ska känna er trygga med att IT levererar mot era behov.
Vår supportprocess är baserad på ITIL:s ramverk och framtagen i nära samarbete med våra kunder. Vi skapar en serviceinriktad och positiv supportupplevelse där vi gör allt vi kan för att säkerställa att era IT-lösningar fungerar – oavsett vad som händer.
Förbered ditt supportärende
Som kund kan du hjälpa till att förbereda ditt supportärende genom att alltid skicka in följande info:
- Produktnamn och serienummer
- Kortfattad problembeskrivning (förväntat beteende/funktion, faktisk beteende/funktion)
- Eventuella loggfiler
- Gradera hur allvarlig problematiken är på skalan 1-5 där 1 är totalt driftstopp.
Vår service desk är bemannad 08:00 – 17:00 helgfria vardagar.

Kontakta vår service desk när du är i behov av teknisk support.
- Beställningar samt installation av program
- Felanmälan av program eller hårdvara tillhandahållen av Cuebid AB
eller via e-post: support@cuebid.se
För brådskande ärenden – ring alltid till vår service desk
+46 10 489 12 89

Behöver ni hjälp med att STÄRKA ER CYBERSÄKERHET?
Vi förstår. Det är mycket att hålla koll på – hoten förändras ständigt, regelverken likaså, och tiden räcker sällan till. Cybersäkerhet kan kännas överväldigande, men ni behöver inte lösa allt själva.
Vi hjälper er att ta första steget.