support

 

På Cuebid är vi stolta över vår supportprocess. Den är baserad på ITIL:s ramverk och framtagen i nära samarbete med våra kunder. Vår målsättning är att skapa en serviceintriktad och positiv supportupplevelse kontinuerligt.

För brådskande ärenden ring alltid till vår service desk på telefon

+46 10 489 12 89

Förbered ditt supportärende

Som kund kan du hjälpa till att förbereda ditt supportärende genom att alltid skicka in följande info:

  1. Produktnamn och serienummer
  2. Kortfattad problembeskrivning (förväntat beteende/funktion, faktisk beteende/funktion)
  3. Eventuella loggfiler
  4. Gradera hur allvarlig problematiken är på skalan 1-5 där 1 är totalt driftstopp.

Vår service desk är bemannad 08:00 – 17:00 helgfria vardagar.

Fjärrhjälp

Om du har ringt in till vår support och blivit förfrågad om att ladda ner TeamViewer för fjärrsupport så kan du göra det på länken nedan:

Ladda ner 

Om du har ringt in till vår support och blivit förfrågad om att ladda ner Kaseya för fjärrsupport så kan du göra det på länken nedan:

Ladda ner

Kontakta vår service desk när du är i behov av teknisk support.

Ärenden kan registreras i vår supportportal eller via e-post (support@cuebid.se).

  • Beställningar samt installation av program
  • Felanmälan av program eller hårdvara tillhandahållen av Cuebid AB
  • Felanmälan samt återlämning av switchar eller accesspunkter (RMA)

För brådskande ärenden ring alltid till vår service desk på telefon;

+46 10 489 12 89

Cuebid strävar ständigt efter att erbjuda snabb och kvalitativ support, det mest centrala i denna supportprocess är att vi snabbt får in komplett information om ditt ärende för att omgående kunna allokera rätt kompetens.

Logga in på vår support-portal