support
På Cuebid är vi stolta över vår supportprocess. Den är baserad på ITIL:s ramverk och framtagen i nära samarbete med våra kunder. Vår målsättning är att skapa en serviceintriktad och positiv supportupplevelse kontinuerligt.
För brådskande ärenden ring alltid till vår service desk på telefon
+46 10 489 12 89
Förbered ditt supportärende
Som kund kan du hjälpa till att förbereda ditt supportärende genom att alltid skicka in följande info:
- Produktnamn och serienummer
- Kortfattad problembeskrivning (förväntat beteende/funktion, faktisk beteende/funktion)
- Eventuella loggfiler
- Gradera hur allvarlig problematiken är på skalan 1-5 där 1 är totalt driftstopp.
Vår service desk är bemannad 08:00 – 17:00 helgfria vardagar.
Fjärrhjälp
Om du har ringt in till vår support och blivit förfrågad om att ladda ner TeamViewer för fjärrsupport så kan du göra det på länken nedan:
Om du har ringt in till vår support och blivit förfrågad om att ladda ner Kaseya för fjärrsupport så kan du göra det på länken nedan:
Kontakta vår service desk när du är i behov av teknisk support.
Ärenden kan registreras i vår supportportal eller via e-post (support@cuebid.se).
- Beställningar samt installation av program
- Felanmälan av program eller hårdvara tillhandahållen av Cuebid AB
- Felanmälan samt återlämning av switchar eller accesspunkter (RMA)
För brådskande ärenden ring alltid till vår service desk på telefon;
+46 10 489 12 89
Cuebid strävar ständigt efter att erbjuda snabb och kvalitativ support, det mest centrala i denna supportprocess är att vi snabbt får in komplett information om ditt ärende för att omgående kunna allokera rätt kompetens.
Logga in på vår support-portal