Support
VÅR SUPPORT FINNS TILLGÄNGLIG FÖR VÅRA KUNDER UNDER NORMAL ARBETSTID – 8/5, ELLER 24/7 OM DET BEHÖVS FÖR ATT JUST ER ORGANISATION SKALL KÄNNA ER TRYGGA MED ATT it LEVERERAR MOT ERA BEHOV.
VÅR SUPPORTPROCESS ÄR BASERAD PÅ itil:S RAMVERK OCH FRAMTAGEN I NÄRA SAMARBETE MED VÅRA KUNDER. vI SKAPAR EN SERVICEINRIKTAD OCH POSITIV SUPPORTUPPLEVELSE DÄR VI GÖR ALLT VI KAN FÖR ATT SÄKERSTÄLLA ATT ERA IT-LÖSNINGAR FUNGERAR – OAVSETT VAD SOM HÄNDER.
KONTAKTA VÅR SERVICE DESK NÄR DU ÄR I BEHOV AV TEKNISK SUPPORT.
Ärenden kan registreras i vår supportportal eller via e-post (support@cuebid.se).
- Beställningar samt installation av program
- Felanmälan av program eller hårdvara tillhandahållen av Cuebid AB
- Felanmälan samt återlämning av switchar eller accesspunkter (RMA)
FÖR BRÅDSKANDE ÄRENDEN – RING ALLTID TILL VÅR SERVICE DESK PÅ TELEFON
FÖRBERED DITT SUPPORTÄRENDE
Som kund kan du hjälpa till att förbereda ditt supportärende genom att alltid skicka in följande info:
- Produktnamn och serienummer
- Kortfattad problembeskrivning (förväntat beteende/funktion, faktisk beteende/funktion)
- Eventuella loggfiler
- Gradera hur allvarlig problematiken är på skalan 1-5 där 1 är totalt driftstopp.
Vår service desk är bemannad 08:00 – 17:00 helgfria vardagar.